Prawa Murphy’ego Facebook cz. 2

Garść Praw dla tych, którzy pracują na Facebook.

 

Prawa Aplikacji.

1. Każda aplikacja działa tylko w określonych, lecz nieznanych warunków.

2. Raport błędów zawiera błędy, które są nieistotne. Istotne błędy pojawiają się w czasie używania aplikacji.

3. Jeśli używasz generatora do aplikacji, nie ma opcji której potrzebujesz.

4. Jeśli ta opcja jednak istnieje, nie masz do niej dostępu z racji złego planu.

5. Kiedy skończysz aplikację, klient zmieni koncept całości.

6. Aplikacje konkursowe zawieszają się same.

 

Prawa Reklam.

1. Płatności przestają działać w trybie losowym.

2. Czas sprawdzenia reklamy wynosi 48 godzin. Należy rozumieć je w dniach roboczych po 4 godziny każdy.

3. Opcje lokalizacji reklam działają bezbłędnie, wtedy i tylko wtedy kiedy ich nie potrzebujesz.

4. Zdjęcie wybrane do reklamy jest nieczytelne.

5. Czas trwania reklamy jest zawsze zbyt krótki a budżet zbyt mały.

 

Prawo FanPage

1. Klient, którego łatwo reklamować FanPage go nie chce.

2. Klient, którego produkt nie ma nic wspólnego z FanPage chce go.

3. Najpewniej dana firma ma dwa tuziny FanPage.

4. Im głupsza nazwa FanPage tym więcej Like.

5. Im więcej Like tym więcej nowych Like.

 

Rafał Chodzicki

Specjalista SEO i Social Media

Ostatnie wpisy Rafał Chodzicki (zobacz wszystkie)


Skomentuj

Na blogu jest moderacja komentarzy. Nie ma potrzeby kilkukrotnego komentowania.